RSS Feed
و أنا..أنا..لا شيء آخر

Tuesday, February 06, 2007

اتنين تاج تاني؟ يا نهار مقلم ازرق!

انا متزبطة تاجز الايام دي..الرحمة يا جماعة مابيعملوش كده!
المهم..ايبي و مصري اصدقائي الاعزاء..بعتولي التاج بتاع المثقفين ده وانا عملته عشان خاطرهم بس :)
افتح الكتاب اللي بتقراه حاليا علي صفحة 123 و عد خمس سطور و اكتب اول تلاتة بعدهم-يخربيت العقد يعني-اهمن
هل اكون انا ماتكونين؟ ام انت-يا لغتي-
ماأكون؟ويا لغتي دربيني علي
الاندماج الزفافي بين حروف الهجاء
وأعضاء جسمي-أكن سيدا لا صدي.
ده من ديوان كزهر اللوز او أبعد لمحمود درويش..مسيطر عليا الايام دي..لانه هدية من شخص ماضي قدما في السيطرة عليا
:)
نخش بقي عالتدبيس..مم..دولم:
mony the angle
بنت عادية-emz
حفصتوشا
مصطفيتش ابنها
مصعب الخير
انسانة-feps
بالهنا والشفا :)

7 comments:

emz said...

كويس انك مررتيلى التاج ده
كنت هقتلك لو كان اللى تحته
:D

Anonymous said...

وجب يا معلمي
في اول فرصة حبقى ارد لك على التاج و لسه عليا تاج من زو النون

سلاموز


حفصة

Sokomonoce said...

ماعاش الى يسيطر عليك

إنـســانة said...

كدة تدبسينى ؟؟؟؟
فيبس علمتك كدة؟؟؟

ولا اقولك
الله يحرق فيبس وسنينها
ههههههههههههه

نعملة ياختى منعملوش ليه يعنى

وقال على رأى المثل
الكتاب موجود ... بس النفسسس

Mony The Angel said...

lol
tab msh konty olty badry shwaia 3shan a3melo m3a e7'waaato lol
w mal2eteesh 3'eery twageheelo tag zay da lol
tab dana a7'er ketaab kont ba2raah ketaab al a7iaa2 lolz

we2am said...

el bt emz
انا عارفاكي يا بنتي ماتقلقيش :D

حفصتوشا
اشطة يا باشا :D


سكومنص
مالكش فيه

انسانة صديقة الكفاح
والله فيبس علمتني حاجات اوطي من كده! :D
اشطة والله النفس خلصت عند الكل :D

monyyyyy
m3lsh ya bnte..ana aslan mknsh lyy nfs a3mlo wla arod 3la comments wla 7aga..yalla b2a 7asl 7'eer..w malo ya7'te..ektbe quote mn ktab el 27yaa2..elterm eltany..ha3ha3 haa3 :D

وشوشني said...

في ااقرب فرصه هاردعلى التاج بس ياريت تزوري البلوجر بتاعي